Praktyczne i piękne: len w kuchni / Linen in the kitchen

praktyczne i piękneDo tej pory w moich tekstylnych pasjach skupiałam się na bawełnie: jest łatwo dostępna, praktyczna i naturalna. Dziś jednak chciałam opowiedzieć Wam o moim spotkaniu z innym naturalnym materiałem, nieco bardziej elitarnym, czystym ekologicznie, niezwykle trwałym, a w dodatku pochodzącym z Polski!

Oczywiście chodzi o len.

kolekcja hipsterOtóż stałam się ostatnio szczęśliwą posiadaczką lnianych akcesoriów kuchennych ze sklepu Lniany zaułek.

Jak wiecie, oprócz tkanin, ich mięsistości, miękkości, faktury, najbardziej kręcą mnie wzory, na szczęście w Lnianym zaułku znalazłam kilka wzorów stworzonych jakby specjalnie dla mnie:). Przede wszystkim wpadła mi w oko kolekcja hipster, nie mogłam oprzeć się wąsom, bicyklowi, kapeluszom, okularom… Ale tulipanowa łączka albo czarne, egipskie koty też są… miau:-)

kuchnia2 kuchnia1kuchnia3Największy entuzjazm wzbudziły we mnie rękawice kuchenne z magnesem! Bardzo proste, a naprawdę genialne rozwiązanie – można ‚odłożyć’ je na lodówkę, albo po prostu, na kuchenkę, bez zabawy w poszukiwanie haczyków, dzięki czemu zawsze mogą być pod ręką. Do tego są nieduże (takie akurat na rękę, nie żadne rękawice spawacza) i miękkie, co sprawia, że obecnie stały się moim ulubionym sprzętem kuchennym.

Jak sądzicie, pasuje mi len do kuchni? Ja sądzę, że tak:))))

3 thoughts on “Praktyczne i piękne: len w kuchni / Linen in the kitchen

Skomentuj

