Minnen 02

Następna garść inspiracji z najpiękniejszym i najpraktyczniejszym łóżkiem świata: ikeowskim Minnen.

Enjoy!tumblr_inline_mzozrhMKkq1r8o74oPetits Petits Tresors

MINNEN11 MINNEN22Alvhem

MINNEN STORA1Per Jansson

minnen herligheder1Herligheder

minnen majvillanMajvillan

minnen molrtilmerneeMor Til Mernee

minnen lovelylifeGingerbread House

Więcej zdjęć łóżeczka Minnen znajdziecie tutaj.

One thought on “Minnen 02

  1. Mam kłopot z tym łóżkiem. Bo mi się podoba. Ale jest WSZĘDZIE. Od paru miesięcy szukam łóżeczka dla mojej małej i stwierdziłam, że mam dwa wyjścia: Minnen albo własne rękodzieło. Wszystko przemawia za kompletowaniem narzędzi stolarskich, he, he. Muszę się tylko zastanowić, czy mam w tej chwili na to czas. :-/

Skomentuj

