Minnen – The Most Beautiful Bed in The World!

To fakt, który zauważyłam przeglądając moją tablicę na Pintereście poświęconą pokoikom dziecięcym – ikeowskie łóżeczko Minnen pojawia się ze stałą, naprawdę zadziwiającą częstotliwością we wnętrzach, które uznałam za najpiękniejsze.

Coś w tym musi być, prawda? Szczególnie, że pojawia się również w moim domu:)

dosfamilyamobel15Dos Family

minnen my scandinavianhomemy scandinavian home

minnen w moim domuw pokoju mojej córki / in my doter`s room

Proste, piękne, praktyczne i egalitarne – to cechy, które wydają się niemożliwe do pogodzenia w jednym przedmiocie, a jednak łóżeczko Minnen posiada je wszystkie. Oprócz wspaniałego wyglądu, niebanalne znaczenie ma jego cena, rozsądna i umiarkowana (400 PLN).

Najważniejsza jest jednak jego funkcjonalność (przynajmniej dla mnie była czynnikiem decydującym): łóżeczko to rośnie razem z dzieckiem, dzięki rozsuwanej ramie można wybrać jedną z 3 różnych długości: 135 cm, 175 cm i wreszcie pełną, dorosłą długość 206 cm. Do tego materac ma szerokość 80 cm, a nie, jak zwykle w dziecięcych łóżeczkach – 70, co sprawia, że łóżko pozostaje wygodne nawet dla podrośniętego nastolatka. Dla mnie szerokość ta ma jeszcze jedną ogromną zaletę: dzięki niej bez problemu mogę położyć się obok córki w trakcie wieczornego czytania.

minnen pokój hani2 minnen pokój haniroomor blog

minnen ixxi inspirationixxi inspiration, ixxi

petit sweetpetit sweet

minnen laitfraisemagLait Fraise

minnen moderncountrystyleModern Country Style

annareettanuoralakoti_037Mrs Jones via my blog

minnen alvhem1 minnen alvhem2Alvhem

Zainspirowałam Was? A może dowartościowałam? Z pewnością w wielu Waszych domach stoją takie łóżeczka, co znaczy, że znalazłyśmy się razem w tym eleganckim, choć egalitarnym klubie:)

Za tydzień kolejna porcja Minnen-owych inspiracji (jest ich tak wiele, że nie zmieściły się w jednym wpisie).

3 thoughts on “Minnen – The Most Beautiful Bed in The World!

Skomentuj

