Jeśli dziś wtorek, to mam dla Was prezent. Tuesday Giveaway

Nowy Rok trzeba uczcić nowym kalendarzem, najlepiej takim, który posiada dwie zalety: jest piękny i można wydrukować go za darmo. Specjalnie dla Was wyselekcjonowałam kilka najlepszych:

1) Oh The Lovely Thingsfree-printable-2014-calendar

2) PaperSnapscalendar-20143) My Scandinavian Home

kalendarz myscandinavianhome4) Eat Drink Chic

sweet_calendar_06a sweet_calendar_01dEnjoy!

A teraz oczekiwane przez niektórych wydarzenie:

ogłoszenie wyników konkursu!

Ponieważ zgłosiły się tylko cztery uczestniczki, postanowiłam nagiąć trochę reguły i nagrodzić je wszystkie.

Dwa zestawy: kalendzarz+naklejki, powędrują do Ali Wygodnej i Ewy Kulkowej.

Natomiast prawo wybrania dowolnego obrazka z mojego sklepu na DaWandzie przyznaję Joasi (biele i pastele) oraz Ani (kotburykot).

Dziewczyny, czekam na Wasze maile z adresem do wysyłki i wybranymi obrazkami.

Wszystkim uczestniczkom gratuluję odwagi, kreatywności i… wspaniałej wygranej:))))

 pozdrawiam, Agata

3 thoughts on “Jeśli dziś wtorek, to mam dla Was prezent. Tuesday Giveaway

Skomentuj

