Ozdoby na choinkę DIY . Christmas Tree Decoration DIY

Witajcie! Dziś powtórnie mam przyjemność uczestniczyć w ProjekcieAdwentowym przygotowanym przez Blogi wnętrzarskie.

Tym razem podzielę się z Wami dwoma pomysłami na świąteczne dekoracje.

ozdoby5

Lubię zmieniać stroje świątecznym choinkom. Choinka to przecież dama, nie może pokazać się w tej samej toalecie dwa razy z rzędu:) Dlatego co roku obmyślam nowy zestaw ozdób, po czym go wykonuję:) To olbrzymia frajda mieć choinkę ubraną od stóp do głów (od doniczki po czubek) we własne twory!

W ubiegłym roku wpadłam w amok koralikowy, tym razem mój wybór padł na karton i glinkę samoutwardzalną. Kolory: biały, błękitny, złoty. Pierniki też dostaną niebiesko-złote koszulki, bo pierniki na choince po prostu być muszą! Choinka bez pierników jest nieważna! Tylko jeszcze trzeba je upiec… więc trzymajcie kciuki:)

ozdoby3aozdoby2a ozdoby8 ozdoby9

Długo zastanawiałam się, jaki łańcuch będzie pasował do tego zestawu, aż wreszcie znalazłam inspirację. Mój faworyt składa się z kartonowych gwiazdek nanizanych na papierowy sznurek, a robi się go tak:

łańcuch1

Na kartonie, najlepiej trzykrotnie złożonym, odrysowujemy gwiazdki. Potem je wycinamy. Następnie w każdej robimy dziurkę – ja w tym celu posłużyłam się ostrym końcem pędzelka.łańcuch2Na sznurku robimy supełek, nawlekamy gwiazdkę, tuż przy niej robimy następny supełek, zostawiamy ok. 10 cm przerwy, robimy supełek, nawlekamy gwiazdkę…. itd, aż do końca sznurka.

łańcuch3 łańcuch4 łańcuch5Ze względu na to, że każdą gwiazdkę musimy przeciągnąć przez całą długość sznurka, lepiej zrobić kilka krótszych łańcuchów (ja zdecydowałam się na 3-metrowe), niż jeden bardzo długi.

Prawda, że proste?

łańcuch6Życzę Wam wspaniałej zabawy przy dekorowaniu Waszych choinek!

Na pewno każda z nich będzie najpiękniejsza na świecie:)

3 thoughts on “Ozdoby na choinkę DIY . Christmas Tree Decoration DIY

Skomentuj

