Pakowanie czas zacząć! / Wrapping Time

Kupiliście już prezenty? A papiery do pakowania? Mam nadzieję, że nie zaliczacie się do leniuchów, którzy każdy prezent wrzucają w kolorowe torebki:) (ja się czasami zaliczam, ale o tym szaa).

Jeśli chcecie, żeby opakowanie Waszych prezentów było nie tylko ładne, ale też niepowtarzalne, mam dla Was kilka propozycji. Dzisiaj podzielę się z Wami wzorami papierów do samodzielnego wydrukowania. Jutro pokażę Wam, jak w oryginalny sposób można przyozdobić prezenty opakowane zwykłym brązowym papierem.

6a00d83451e8d469e2019b0290428f970b-700wi 6a00d83451e8d469e2019b02906e4d970b-700wi6a00d83451e8d469e2019b0290f1d1970d-700wiJessica Nielsen dla Bloesem. Wzory PDF możecie pobrać TU. Więcej darmowych wzorów zaprojektowanych przez Jessica znajdziecie na jej stronie.

Download-Kerst-papier-en-labelsDownload-Kerst-papier-en-labels2Zimowe choinki do pobrania na Moodkids.

Nutcracker-gift-wrap-3Papier w Dziadki do orzechów znajdziecie na blogu Handmade Charlotte.

4 thoughts on “Pakowanie czas zacząć! / Wrapping Time

  1. Piękne! Kolejna wspaniała inspiracja!
    PS dziś ubierałam choinkę, którą znalazłam niedawno na Twoim blogu – wydruk powiesiłam na tablicy korkowej, a „bombkami” stały się kolorowe pinezki. Efekt jest świetny. Dziękuję!

Skomentuj

