Wytwórnia choinek

Witajcie! Dziś mam przyjemność uczestniczyć w ProjekcieAdwentowym przygotowanym przez Blogi wnętrzarskie.

Na tę szczególną okazję zebrałam dla Was kolekcję choinek niechoinkowych, nieprawdziwych, ale też i niesztucznych – nie wyrosły w lesie, ani w szkółce leśnej i wcale się tego nie wstydzą! Symboliczne, uproszczone, kolorowe – wszystkie możliwe do wykonania w domu, jedne prostsze, inne nieco bardziej wymagające wprawy w posługiwaniu się piłą czy szydełkiem, ale zawsze stylowe i bezpretensjonalne.

Weihnachtsbaum Granny style 231Choinka neonowa, na szydełku robiona – wzór i instrukcję wykonania znajdziecie na blogu Lebenslustiger.

choinka wylepiana2 choinka drukowanaChoinka wylepiana i choinka drukowana – obie piękności stylowo przyozdobione łańcuchem Shining Stars.

Skinny-xmas-tree2Rozbrajająca prostotą, choinka wylepiana taśmą do pakowania: Skinny laMinx.

choinka na tablicyChoinka na tablicy. Żeby było ciekawiej, tablica namalowana jest na płótnie – może być wieszana na różnych ścianach i dowolnie przyozdabiana z okazji rozmaitych świąt, zobaczcie na Simply RADIANT.

drewniana choinkaCoś dla majsterkowiczów: choinka wycięta z drewna. Instrukcję wykonania znajdziecie tutaj, ja osobiście myślę o wersji tekturowej – pewnie niebawem pokażę efekty:)

kids craft treeI znów choinka drewniana, łatwa w wykonaniu, a jakże urocza:)  Instrukcję znajdziecie tutaj.

goethe institutI w proch się obrócisz – minimalistyczna choineczka Melanie Szymkiewiez (2006), pokazana w ramach wystawy „Oh, Tannenbaum”, zorganizowanej przez Goethe-Institut w 2011 roku.

loppelilla-15Tekturowe choinki znalezione na Remodelista zakończą dzisiejszą wyliczankę. Mam nadzieję, że zainspirowałam Was i zmusiłam do ciężkiej pracy:)) Tnijcie, lepcie, szydełkujcie, a ja za kilka dni podrzucę jeszcze kilka pomysłów, pokażę też, co sama zmajstrowałam, żeby Wam roboty do Świąt nie zabrakło:)))

6 thoughts on “Wytwórnia choinek

  1. Bardzo pomysłowe alternatywy dla standardowej choinki – nie potrzeba miejsca i nie ma problemu z istotnymi łapkami tłuczącymi bombki😉 Pozdrawiam🙂

Skomentuj

