Jeśli dziś wtorek, to mam dla Was KONKURS. Tuesday Giveaway

konkurs pro1Już od dwóch lat niemal w każdy wtorek publikuję dla Was grafiki, zdjęcia, plakaty, wszystkie w dużym formacie, gotowe do druku. Wiele z nich nazbierało dwa – trzy tysiące wyświetleń.

Tym razem przygotowałam zadanie dla WAS: pokażcie mi, co zrobiliście z tymi obrazkami. Na czym je wydrukowaliście, gdzie powiesiliście?

Jestem okropnie, przeogromnie ciekawa!

Każdy, kto przyśle zdjęcie pokazujące wykorzystanie pobranej ode mnie grafiki, weźmie udział w losowaniu nagród! Zdjęcia przysyłajcie na mojego maila (widoczny w pasku bocznym). Każdego, kto wysłał zdjęcie, proszę o zostawienie komentarza pod tym wpisem.

Jeśli nie macie w domu jeszcze żadnego z rozdawanych przeze mnie obrazków – nic prostszego – wystarczy wydrukować jeden z nich, umieścić we wnętrzu, sfotografować, wysłać – i gotowe:)

Specjalnie na tę okazję przygotowałam dwa takie same zestawy nagród, w skład których wchodzą:

– tegoroczny kalendarz dla dzieci, zaprojektowany dla Łódź Design Festival przez Studio Ładne Halo, oraz

– trzy naklejki na drzwi z zabawnymi obrazkami, tekstami i poręczną dziurką na wizjer, wymyślone i wydrukowane przez firmę PORTA.

konkurs zestaw nagrodakonkurs naklejki portakonkurs kalendarz3konkurs kalendarz2konkurs kalendarz1

Na zdjęcia czekam do północy 6 stycznia.

—To jeszcze nie koniec!—

Na autora/autorkę zdjęcia i aranżacji, które w mojej, całkowicie subiektywnej opinii będzie najciekawsze,

czeka osobna, gwarantowana nagroda:

jeden dowolny, podpisany i numerowany obrazek z oferty dostępnej w moich sklepach na Etsy i DaWandzie.

8 thoughts on “Jeśli dziś wtorek, to mam dla Was KONKURS. Tuesday Giveaway

      • To ja dziękuję za inspirację! A co do choinki – rzeczywiście genialnie się sprawdza w biurze – łatwo znaleźć na nią miejsce (motywuje do uporządkowania tablicy korkowej), szybko się ją robi, no i pasuje do wnętrza – kolory „bombek” dobrze się komponują z segregatorami itp.

Skomentuj

