Paper Love

Moja fascynacja papierem rośnie w alarmującym tempie:)

Materiał prosty, tani, łatwo dostępny. Można wyczarować z niego dosłownie wszystko, a potencjał dekoracyjny wydaje się nieskończony.

Jurianne Matter for vtwonen Woonslinger - 1,75 m Jurianne Matter for vtwonen Woonslinger - 1,75 m 2 Jurianne Matter for vtwonen Woonslinger - 1,75 m 1

Jurianne Matter for vtwonen Bloemenslinger - 4 m 1 Jurianne Matter for vtwonen Bloemenslinger - 4 mJurianne Matter for vtwonen Lantaarns - Set van 3 Jurianne Matter for vtwonen Lantaarns - Set van 3 1

by Jurianne Matter for Vtvonen

4 thoughts on “Paper Love

  1. Też mi się podobają girlandy. A domki przypominają te, które tworzyłam jako kilkulatka – uwielbiałam to – cała nasza kawalerka była zastawiona makietami itp.

  2. Cuda! Girlanda, krzesełka, miasto… Czarno-białe czary.
    Zaraz przesyłam linka do tego wpisu pewnej zakochanej w papierze Weronice :)))

  3. Kiedyś uwielbiałam robić takie rzeczy z papieru lub kartony – całe miasteczka, do tego plastelinowi mieszkańcy🙂 Dzięki Tobie może znowu spróbuję🙂 Krzesełka – majstersztyk🙂

Skomentuj

