DIY: dog pattern

psy DIY Z LOGO

Dla wszystkich, którzy chcieliby pójść w moje ślady, spieszę dodać garść pomocnych szczegółów.

Do wykonania „malowanej tapety” potrzebne są:

1) wzór szablonu, musi być dość prosty – cienkie paski i delikatne niuanse w tej technice się nie sprawdzą. Sylwetkę psa możecie pobrać TUTAJ,

2) dość gruby karton/ jednowarstwową tekturę. Wycinamy z niego wzór – !ważne! – karton musi być z każdej strony o kilka cm większy niż wzór, żeby przy malowaniu nie pomazać ściany,

3) mały wałek malarski,

4) taśma malarska – do przyklejania szablonu,

5) niewielka ilość farby w wybranym kolorze (ja wykorzystałam resztkę farby, którą malowałam bibliotekę, dlatego mój projekt DIY kosztował dokładnie 0 PLN!).

Przystępujemy do działania:

szablon psyWiększe wycieki i nierówności można podmalować małym pędzelkiem.

I gotowe:

Malowana `tapeta` / Dog Silhouette Stensil

Wbrew pozorom, malowanie idzie dość szybko, mnie zajęło nie więcej niż 2-3 godziny, razem z retuszowaniem sylwetek:) Oczywiście, większa ściana wymaga większej pracy.

Można poeksperymentować z kolorem (na pewno pięknie będą prezentować się zrobione na czarno, albo w wersji odważnej: białe na czarnym tle:))) i z ustawieniem wzoru: psy mogą patrzeć na siebie (ale wtedy potrzebne będą dwa szablony, jeden w lustrzanym odbiciu), mogą stać mniej zdyscyplinowanie, nie tylko w wyznaczonych rzędach…

Zachęcam Was do zabawy! Satysfakcja gwarantowana! :)))

Skomentuj

