Tuesday Giveaway

tuesday2

Witajcie!

Tym razem mam dla Was PRAWDZIWY, całkiem namacalny prezent: jest to podusia wykonana w całości przeze mnie, czyli totalny hamdmade🙂

podusia candy

Osobiście zaprojektowałam wzór materiału, za pomocą sitodruku naniosłam go na piękną, 100% bawełnę, następnie uszyłam z niej podusię, wypchałam ją puchem poliestrowym i ozdobiłam czterema własnoręcznie wykonanymi, bawełnianymi pomponikami (po dwa pompony z przodu i z tyłu).  Metkę, a jakże, również zrobiłam sama, stempelkiem🙂

podusia3

Podusia nie jest zbyt wielka: 38 cm x 18 cm, ale wygodna, mięciutka, doskonała do podkładania pod głowę, przy okazji chętnie ozdobi łózko, fotel, kanapę…

Szuka domu od zaraz!

Wszystkich chętnych do opieki nad podusią uprasza się o:

1) zostawienie komentarza pod tym postem,

2) polubienie mojego bloga na facebooku,

3) jeśli macie własnego bloga – zamieszczenie poniższego banera z aktywnym linkiem na swoim blogu,

4) a jeśli nie – zostawienie w komentarzu swojego adresu e-mail.

Zabawa trwa dokładnie trzy tygodnie, 24 września o godz. 15 zamykam pulę i przystępuję do komisyjnego losowania.

Życzę Wam powodzenia!
candy

Hello!

I’d like to give you all a chance to win the sunny pillow, printed and made by me.

What do you have to do?

1) Write a comment below,

2) “Like” my page on Facebook!

The winner will be chosen and announced Tuesday,  September 24. Thanks, and good luck!

21 thoughts on “Tuesday Giveaway

  1. Pingback: bastisRIKE in Black & White | Simply Happy

  2. Mnie Podusia do wystroju sypialni nie pasuje allleeee…można przecież zacząć od żółtej poduszki i reszte pokoju do niej dopasować😀 !

      • Ha! Już wiem, gdzie znaleźć maila! Lepiej późno niż wcale:))
        Przy okazji, kochani, nie musicie podawać maila w komentarzu, mam je w panelu administracyjnym!
        Pozdrawiam, Justynko:)))

  3. Oj ładna, wymarzona do mojego salonu, a nie łatwo o żółte dodatki, zgłaszam się i pozdrawiam

  4. Omatkoooooooooooooooooo!
    Ta poduszka jest…
    Agata, no dałaś czadu, bo to jest cudo!!! Daj buzi i w ogóle! ;DDD
    Pragnę jej jak koń owsa, kania dżdżu, a Renia wiadomo czego ;D
    W moim wyremontowanym sralonie, na szaro-melanżowej kanapie będzie miała wygodny domek!
    I właśnie szukam żółtych akcentów!
    No nie, zwariuję zaraz przez tę poduszkę! ;D

  5. Pingback: Jeśli dziś wtorek, to mam dla Was prezent. Tuesday Giveaway | Simply Happy

  6. Zgłaszam swoją kandydaturę na opiekunkę tej podusi. O ile Twoje kociaki pozwolą jej na podróż do mnie, bo chyba świetnie nadaje się na parapetówkę (czyli kocie lenistwo z nosem przy szybie) 🙂
    Pozdrawiam, mój mejl: serowe-marzenie@wp.pl

  7. Oh my goodness I love this pillow!!!! I hope I win, i’m oh so friggin excited!!!! Thanks for the gorgeous giveaway!!!

  8. Dopiero teraz do Ciebie trafiłam, ale już wiem, że zostanę. Tworzysz przepiękne rzeczy, a ta poduszka jest cudowna !! pozdrawiam Kasia

Skomentuj

