Jeśli dziś wtorek, to mam dla Was prezent. Tuesday Giveaway

tuesday2

 

Poprzedni plakat cieszy się tak dużą popularnością, że dzisiaj specjalnie dla Was przygotowałam kolejną porcję „krecikowych”, vintage-owych kwiatów.

Zdjęcia starych francuskich szablonów do decoupage znalazłam u Patricii, wyczyściłam je, połączyłam i stworzyłam obrazek o naprawdę dużej rozdzielczości, można się nawet pokusić  o zrobienie z niego fototapety, choć jako plakat również będzie prezentował się doskonale.

vintage flowers 2 - free printableEnjoy!

© Agata Winer

Tylko dla celów niekomercyjnych.

Not for commercial use.

Skomentuj

