Count Your Colours

outstanding blogDziś przedstawiam Wam Zilverblauw – obłędny blog oraz dom holenderskiej graficzki, fotografki, stylistki – Anki.vlaggetjes-in-woonkamergr_DSC8016 kerst2011_07     zilverblauw-36DSC_0223_zilverblauw-17zilverblauw-175zilverblauw-1-4 zilverblauw-285zilverblauw-29  zilverblauw-22 zilverblauw-43zilverblauw-24 zilverblauw-18 zilverblauw-1-2

Uwielbiam energię i optymizm, które emanują z tego wnętrza. Jeśli pokazuję jakieś fotki, to znaczy, że podoba mi się na nich dosłownie wszystko, jednak wśród równych zawsze znajdą się jacyś równiejsi – tym razem moim absolutnym faworytem jest czapa z pomponem na głowie wiewiórki!  A jacy są Wasi ulubieńcy? Zakładamy fanklub czapeczki, czy może żółtego kredensu???

Pozdrawiam śnieżnie i zimowo!

5 thoughts on “Count Your Colours

  1. Świetne! I czapeczka z pomponem, i żółty kredens, i czerwona szafka. Tę ostatnią lubię zwłaszcza za to, że jest uroczo zabazgrana kredą. Żyje pełnią życia podobnie jak całe mieszkanie!

  2. Dom Anki to mój pierwszy zachwyt mijającego roku. Pisałam o niej, pisałam do niej, świetna babka! Zastanawiałam się w styczniu czy to okaże się odkryciem 2012? Mało czasu zostało i chyba tak🙂
    Lubie w tym domu wszystko: przede wszystkim mieszkańców, ale też te drobne urocze zmiany zachodzące w ciągu roku🙂

    • A mi zazdrość ściska różne części ciała o te białe podłogi, ale absolutnie nie wyobrażam sobie życia z nimi: ile razy dziennie trzeba je odkurzać/myć, żeby tak wyglądały? Trzy? Cztery? Co pół godziny? Piękne szaleństwo:)

Skomentuj

