Deer DIY / Jeleń samoróbka

jeleń diyjeleń2aPomysł, wzór i instrukcję obsługi znalazłam na blogu Know and Tell Crafts, prowadzonym przez niezwykłego trzynastolatka, zmieniłam tylko materiał i skalę. Swojego jelenia wydrukowałam w rozmiarze A2, wycięłam w tekturze, złożyłam, przykleiłam białą taśmą malarską i – tadam!! – wymarzone poroże wreszcie ozdobiło ścianę!

jeleńwycinanie1jeleń wycinanie2jeleń wycinanie

Oczywiście, Moje Dziecko także zapragnęło wykonać i posiąść Jelenia. Oto on, a właściwie Ona (tak, MD wie, że jeleń z rogami to chłopiec, ale w kwestii nadawania imion charakteryzuje się pełną niezależnością:)):

małgosia i jeleń

You can download the deer template and folding instructions  here.

One thought on “Deer DIY / Jeleń samoróbka

Skomentuj

