Uszyj to: poduchowy zwierzyniec

Wreszcie obfotografowałam mój poduchozwierzyniec. Zebrę tęczową już znacie, w międzyczasie zaliczyła wrzut w błoto i pranie. Prałam normalnie, w pralce, 40 stopni razem z bawełnianymi ubraniami, tylko włożyłam do woreczka i wyszła z całej operacji bez najmniejszej skazy. Teraz z całą odpowiedzialnością mogę polecić papier do transferu JET ST FOLEX do drukarek atramentowych (wcześniej próbowałam innego, do laserowych, ale była to kompletna porażka).

A dla wszystkich, którzy chcieliby uszyć sobie podobne poduchoprzytulanki, znalazłam prosty tutorial.

Pozdrawiam Was Wszystkich i zachęcam do zabawy:)

3 thoughts on “Uszyj to: poduchowy zwierzyniec

  1. jak zobaczyła tutek to aż podskoczyłam, właże, a on po angielskiemu😦
    może są jakies szansę abyś u siebie jakiś tutek zaserwowała? byłoby genialnie🙂 no a produkcja pierwsza klasa.
    pozdrawiam

Skomentuj

