Zebra po raz pierwszy

Kupiłam maszynę do szycia, opanowałam tajniki transferu obrazków na tkaninę,  i oto jest pierwszy produkt: Zebra w Technikolorze:)

Moje Dziecko natychmiast zapałało do niej gorącym afektem, zebra zajęła miejsce ukochanej pantery: przejęła dziecięce łoże i powędrowała do przedszkola.

Niebawem kot uciekł, do akcji wkroczyła peruka, którą Moje Dziecko wypatrzyło w sklepie, gdzie drukowałam zebry.

 

 

W kolejce do szycia czeka jeszcze cały zwierzyniec, z zebrą balck & white na czele.

3 thoughts on “Zebra po raz pierwszy

  1. GRATKI pierwsze koty za płoty. wyszło bardzo sympatycznie. Ja też bym tak chciała tylko niebardzo wiem jak się do tego zabrać…..

    • Obiecuję, że niebawem pokażę parę fajnych tutoriali – sama nie odważyłabym się jeszcze takiego napisać, ale Kobiety w sieci są takie zdolne…

  2. Pingback: Uszyj to: poduchowy zwierzyniec « Praktyczne i Piękne

Skomentuj

