DIY: najdłuższy projekt świata

Tadam! Najdłuższy projekt świata zbliża się ku końcowi. Najdłuższy, oczywiście, nie dla tego, żeby bił rekordy wielkości (pledzik będzie miał ok 1,8m na 1m – nie jest to mały kawałek robótki, ale i żaden gigant), za to trwał prawie całe dwa lata. No cóż, osoba, która w życiu nie wydziergała nawet szalika, nie powinna od razu rzucać się na narzutę na łóżko, nawet dziecięce. Ale się rzuciłam i nawet mi się udało.

Wreszcie😀

Dziesięć kolorów włóczki, paski układają się jak mi w duszy grało – trochę pstrokato to wyszło, ale w końcu dla Dziecka. Cała szerokość nie zmieściła mi się na drutach, dlatego podzieliłam narzutę na dwie podłużne części – w związku z tym przez środek będzie biegł pionowy czarny pas, nie jestem pewna czy mi to do końca odpowiada, ale nie wymyśliłam niczego lepszego.

Na raie zdjęcia z finiszu:

2 thoughts on “DIY: najdłuższy projekt świata

Skomentuj

