SuperCreative Space

Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami Domkiem, który odkryłam jakiś czas temu (wielka litera nie jest przypadkowa, oddaje mój hołd temu projektowi:), zaprojektowanym przez Liyę Mairson. My Space to cudowna orgia kreatywności! Prostota i genialność pomysłu nie przestają mnie zachwycać, wyobrażam sobie, ile fascynujących godzin zabaw spędziłabym w tym multifunkcjonalnym Domku, gdybym miała szczęście zetknąć się z nim w dzieciństwie. Gdybym tylko wiedziała gdzie, jak i za ile, z pewnością kupiłabym go dla mojej córy. Sami zobaczcie:

via Inhabitots

2 thoughts on “SuperCreative Space

Skomentuj

