Zwierzęta w domu

Niekoniecznie żywe i z pewnością niewypchane*. Zaprojektowane z pomysłowością i dużą dozą humoru.

Lampy szwedzkich projektantek z grupy Front współpracującej z Moooi:

oraz stolik z tej samej serii:

„Krzesło to krzesło, to krzesło, to krzesło… Siedzenie niekoniecznie musi być krzesłem”: Pony (1972) i Tipi (2002) Aarnio Eero, dziecięce kształty z myślą o dorosłych:

Z poduszek Areaware można założyć prywatne ZOO, albo małą farmę hodowlaną:

A ta świnka-skarbonka, również projektu Areaware, została odlana z prawdziwego prosiaczka, który, jeśli to jakieś pocieszenie, umarł z przyczyn naturalnych:

Oraz słynne zwierzęce meble duetu Conversów (studio Ibride), w autorskiej stylizacji:

—————————————————————————————————————————–

*Mój tata jest myśliwym, w związku z czym wychowałam się w domu pełnym różnorodnych trofeów. Na ścianie w salonie wisiała wielka skóra dzika, dębowy segment zdobiły myszołowy z rozpostartymi skrzydłami, nad moim dziecięcym łóżkiem „przysiadł” wypchany bażant… Zajęło mi to trochę czasu, ale pod koniec liceum udało mi się wyekspediować wszystkie te truchła do pracowni biologicznej.

One thought on “Zwierzęta w domu

  1. Pingback: Areaware « Praktyczne i Piękne

Skomentuj

